Защо да изберете Bellissimo Clinic?

Лечение на онихомикоза (гъбички по ноктите)

Онихомикоза или наричана още гъбична инфекция на нокътните плочки е хронично протичащо заболяване, което бавно води до разрушаване на нокътната плочка както на ръцетe, така и на краката. Най-често се проявава по ноктите на краката поради това, че в зоната се създава благоприятна среда за развитие – топлина и влага.

Прекомерното изпотяване в зоната на краката също е рисков фактор за поява и развитие на гъбичната инфекция. Някои лекарства също могат да провокират появата на гъбички.

Онихомикоза (гъбички по ноктите) обикновено се характеризира с видима промяна на състоянието на ноктите – стават по-тъмни, твърди и лесно чупливи. Допълнителен признак е и по-неприятната миризма в зоната.

Как се развива гъбичната инфекция?

Онихомикоза започва най-често с видимо напукване на кожата или леки промени по нокътя. Променя се цветът до жълт в начална фаза на онихомикоза и постепенно се разпространява надолу до основата на нокътя.

Гъбичната инфекция започва от един нокът и се разпространява по другите нокти както и кожата около тях.

Как се третира онихомикозата?

Най-успешният метод за третиране и лечение на онихомикоза е лазерното третиране с  Nd:Yag лазер. Необходими са сесии на нокът, веднъж седмично. Единично обработване на нокът отнема няколко минути и е свързано с минимален дискомфорт по време на третирането. Напълно безболезнен и безопасен начин. Клинични проучвания потвърждават, че процедурата е успешна като резултатите от лечение се запазват в дългосрочен план. Не се наблюдават никакви странични ефекти, за разлика от лечението с медикаменти.

Кога се наблюдава ефектът?

Ефектът се забелязва обикновено около 3та-4та процедура и се изразява във възобновяване на растежа на нокътя и/или възстановяване на нормалния му цвят.

Лечение на гъбички по ноктите - Bellissimo clinic
Ценовите ни предложения
Лечение на онихомикоза (гъбички по ноктите)
Лечение на онихомикоза (гъбички по ноктите)ЦЕНА