Защо да изберете Bellissimo Clinic?

Дерматоскопия

Кожните образувания могат да бъдат предпоставка за сериозен проблем и е от изключителна
важност да бъдат проследявани редовно. При появата на нови (или забелязани промени при вече
съществуващи) кожни образувания, лезии, бенки, меланома, паразитни инфекции, псориазис,
заболявания на ноктите, скалпа и видоизменения по кожата е важно те да бъдат изследвани от
специалист. Целта на изследването е задълбочен преглед на повърхностните слоеве на кожата и
пигментните образувания по нея. Тази процедура се нарича дерматоскопия.
Дерматоскопията е неинвазивен метод за изследване на горните слоеве на кожата, позволява
драстичното увеличаване на кожните структури и по-детайлното им наблюдение, отколкото е
възможно при преглед с просто око. Дерматоскопът се състои от лупа, увеличаваща образа до 10
пъти, светлинен източник, прозрачна плоча и понякога течна среда между инструмента и кожата.
Тази техника е полезна при дерматологичните прегледи за разграничаване на доброкачествени
лезии, особено при диагностицирането на меланом. Цифровите дерматоскопични изображения
се съхраняват и сравняват с изображенията, получени по време на следващото посещение на
пациента.
При изследването няма рискове за пациента и не е необходима специална подготовка за
провеждането му, освен кожата да бъде добре почистена. В много случаи това остава единствен
метод при диагностицирането на пигментни лезии и намалява потребността от биопсия.

Дерматоскопия - Bellissimo Clinic
Ценовите ни предложения