Карбонов Лазерен Пилинг

Carbon Peel

Карбонов лазерен пилинг (Carbon Peel) , наричан още „Холивудски пилинг“, е отлична терапия при акне, разширени пори, пигментации, неравен тен и повърхностни бръчки.

Процедурата намалява първите белези на стареене на кожата, омазняването, размера на разширените пори и действа за цялостно изглаждане на повърхността ѝ.

Какви са предимствата на карбоновия пилинг?

* Незабавно минимизира разширените пори

* Редуцира мастната продукция

* Увеличава растежа на младата съединителна тъкан

* Ексфолира повърхността на кожата

* Коригира повърхностните мимически бръчки и малките дефекти

* Има лифтинг ефект

Топлината произведена от ND-YAG лазера по време на Карбоновият пилинг има 2 допълнителни предимства.

Намалява бактерията P.Acnes, отговорна за появата на акнето, позволявайки по-добър контрол върху комедоните и възпаленията, а също така свива мастните жлези, което води до по-малко производство на себум и намалява запушването на порите.

Терапията може да се извършва на всяка част на тялото, включително гърба и гърдите.

Лазерът загрява и разрушава карбоновите частици на повърхността и в порите, като така изглажда и обновява кожата. По време на процедурата се усеща затопляне, което не е придружено с болка или друг дискомфорт.

Веднага след процедурата е възможно кожата да е леко зачервена, като тази реакция преминава в рамките на няколко часа.

Карбоновият пилинг е отличен начин за ексфолиране и освежаване на кожата, като осигурява незабавен сияен вид и оставя кожата да се чувства по-мека, гладка и стегната.

Терапията с карбонов пилинг включва серия от 3 или 4 процедури през 2-3 седмици извън летния сезон.
Български